Aftellen!

5 februari 2016 - Linschoten, Nederland

De spanningen beginnen te komen, over 4 dagen vertrek ik dan echt naar India. Ik kan het nog niet beseffen. Langzaamaan neem ik afscheid van al mijn lieve vriendinnen en lieve familie. Ook mijn backpack is zo goed als wel ingepakt. Mijn reis kan beginnen naar India. Ik heb er onwijs veel zin in, een nieuwe cultuur ontdekken, nieuwe mensen ontdekken en bovenal lieve kindjes daar blij maken!

Twee weken geleden kregen we gelukkig het goede nieuws dat ons visum in orde was. Dit was echt een last van onze schouders, omdat het de eerste keer niet goed bleek te zijn. Dit leverde wat nodige stress op, maar gelukkig hebben we ons visum nu ruim op tijd! Ook heb ik nu echt alles wat ik nodig moet hebben voor mijn reis naar India.

Ik kan me niet voorstellen dat het daar gewoon 35 graden is als we aankomen. We hebben hier nu al in Nederland twee weken regen gehad, waar ik behoorlijk chagrijnig van wordt. Ik kijk dan ook erg uit naar de aangename temperatuur van 35 graden :)

Voor nu ga ik nog lekker even een paar dagen genieten van het Hollandse weer, lekker uitslapen, uitrusten en genieten van het eten hier (en waarschijnlijk nog 19821x mijn backpack in en uitpakken).

Liefsx vanuit het regenachtige Nederland,

1. Louis Deurhof:
    9 februari 2016
    Lieve Marloes,

Ik wens je een hele goede en vooral veilige reis toe! Geniet van alles en laat je door niets uit het veld slaan. Je gaat vanavond weg als mijn kleine meid, en ik hoop je in juli weer als een grote meid in mijn armen te sluiten...

Je Papa
  2. Corrie:
    10 februari 2016
    Lieve Marloes,

Wat was ik vandaag blij om nog even je stem te horen. Ben blij dat je heenreis goed is verlopen.
    Geniet van al het nieuwe en denk goed aan jezelf.

Dikke kus. Xxx